Odp: Wraca pomysł kolejki jednotorowej
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
$ip = ''; if (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])){ $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; } ?>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
Czyżby więc szykowała się kolejna wycieczka urzędników do dalekiej Australii celem rekonesansu?
Szykuje się wyjazd urzędników?
Przypomina mi to dowcip jak ciągle facet przewoził przez granicę worki piachu na rowerze i okazało sie że przemyca rowery.
Oni wcale nie jeżdźą na rekonesans. Oni jeżdżą na wycieczki
Panie Bartku,
to bardzo dobrze, że pokazuje Pan ciekawe tendencje w światowej komunikacji, bo należy uczyć sie od najbardziej zaawansowanych. Jednak trzeba jeszcze brać pod uwagę realne możiwości Rzeszowa. Prawdopodobnie jeszcze długo w naszym mieście nie będzie ekonomicznie opłacalne tworzenie futurystycznych sieci transportu. Co innego lotnisko Heathrow, lub Dubaj, o których Pan napisał w poprzednim artykule. To bogate miasta, które mogą pozwolić sobie na sprawdzenie takich eksperymentów.
Wydaje mi sie, że szczytem możliwości finansowych naszego miasta bedzie uruchomienie w przyszłości jednej, lub co najwyżej dwóch linii tarmwajowych na najbardziej obciążonych trasach. Kierunek o którym Pan wspomniał: Baranówka - Nowe Miasto, jest jak najbardziej uzasadniony.
cd
Trafnie też zauważył Pan brak miejsca na wykonanie takiego połączenie na kierunku Baranówka - Nowe Miasto. Dlatego od dłuższego czasu przekonuję o konieczności budowy nowych połączeń (z mostami i waduktami) pomiędzy wschodnimi i zachodnimi dzielnicami Rzeszowa. Wtedy dopiero będzie możliwe wkomponowanie w sieć drogową linii tramwajowych.
Ale nawet wtedy pomysł tramwaju (jako wg mnie najbardziej realny) wymaga głębokiego przemyślenia co do finansowania i terminu realizacji.
Kraków na przykład nowe linie tramwajowe i metra planuje z wyprzedzeniem na 30 lat. Tam postępują metodycznie i tak należy postepować w Rzeszowie.
Oby to były tylko luźne dyrdymały prezydenta. Budowa takiej kolejki to dziesiątki milionów złotych. Pieniądze wyj...ane w kosmos.
Mam uwagę do autora tekstu. Proszę ostrożnie z tego typu wnioskami... mówię o nagłówku, ponieważ wywołuje burzę, a nic nie wskazuje na to aby ktoś zamierzał importować kolejkę z Sydney. Nie rozumiem skąd pomysł na taki nagłówek.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź