1

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.

2

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

Bzdury! Co to znaczy, ze jeździ się za szybko. Może mają być ograniczenia do 10 km na godzinę? Chyba ktoś ma nierówno pod sufitem.

3

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

Nie gorączkuj się. Sam uważam, że w Rzeszowie pozwala się samochodom na zbyt wiele. Autor wcale nie wymaga jeżdżenia 10 km na godzinę. Po prostu zwrócił uwagę, że udogodniając w nieskończoność ruch samochodom wcale nie rozwiązuje sie problemu a dla pieszych sprawia sie piekło sad

4

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

automaniak napisał/a:

Bzdury! Co to znaczy, ze jeździ się za szybko. Może mają być ograniczenia do 10 km na godzinę? Chyba ktoś ma nierówno pod sufitem.

- wiesz, że w mieście, w terenie z gęstą zabudową, z dużą liczbą skrzyżowań oraz ze znacznym natężeniem ruchu pojazdów optymalna prędkość z uwagi na przepustowość oraz poziom bezpieczeństwa to 50-60 km/h ?

oglądnij sobie ciekawy EKSPERYMENT: JAK TWORZĄ SIĘ KORKI
http://stz.org.pl/w-ruchu/
- na dole strony
(wyobraź sobie co by się działo gdyby dodano do tego np. jeszcze jakieś skrzyżowanie)

PS
w Rzeszowie, gdzie duża liczba mieszkańców narażona jest na zbyt duży poziom hałasu - Ferenc zwiększa prędkość na arteriach gdzie przekroczone już są normy  i to głównie przez tzw. hałas "komunikacyjny")

Ostatnio edytowany przez jasiop (2013-01-08 10:47:15)

5

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

Ale w kazdej aglomeracji powinne być tez arterie umozliwiające szybkie przemieszczanie sie pomiędzy odległymi czesciami miasta z mniejsza liczba skrzyżowań, wjazdami i wyjazdam tylko w wybranych duzych skrzyzowaniach a nie z każdej uliczki osiedlowej i z mniejsza zabudowaą wokół (sklepy, firmy, domy itp). Powinna to byc tras obwodowa z co najmnie jednym odcinkiem średnicowym. W Rzeszowie taką role mogłby pełnic obecny ciąg ulic trasy E40. ALe trzeba by polikwidowac kilka przejść, wjazdów i zjazdów szczególnie koło nowego miasta...
CHodiz o to by mozna w miasre szybko przemiescic się z jednego końca na drugi. Nie czekać w korkach, nie stac na swiatłach tylko wjechac na taka "miejska autostradę" na której dopuszczlne byłoby np 90km/h a potem zjechac z niej i do celu dotrzec już normalnymi drogami z ograniczeniem prędkości.
Czy to nie miałoby sensu?

6

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

Świetnie Pepe... Tylko jeszcze jakbyś po ludzku wyjaśni co to jest za monstrum to E40 smile smile

7

Odp: Wyniki badań "podrasowano"

Automaniak fakty są takie że wolniejsza i płynniejsza jazda w końcowym efekcie daje szybsze przemieszczenie się z punktu B do punktu B.
Dodatkowo są oszczędności w zużyciu paliwa, zwiększa się bezpieczeństwo własne innych użytkowników i pieszych.

To super nowości z pomysłami typu więcej i szybciej na ulicach  rozwalają  miasto. Człowiek prosto myślący odbiorca ich gazety na cyfry poleci ale rzeczywistość bywa inna.