Odp: Wyniki badań "podrasowano"
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
$ip = ''; if (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])){ $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; } ?>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
Bzdury! Co to znaczy, ze jeździ się za szybko. Może mają być ograniczenia do 10 km na godzinę? Chyba ktoś ma nierówno pod sufitem.
Nie gorączkuj się. Sam uważam, że w Rzeszowie pozwala się samochodom na zbyt wiele. Autor wcale nie wymaga jeżdżenia 10 km na godzinę. Po prostu zwrócił uwagę, że udogodniając w nieskończoność ruch samochodom wcale nie rozwiązuje sie problemu a dla pieszych sprawia sie piekło
Bzdury! Co to znaczy, ze jeździ się za szybko. Może mają być ograniczenia do 10 km na godzinę? Chyba ktoś ma nierówno pod sufitem.
- wiesz, że w mieście, w terenie z gęstą zabudową, z dużą liczbą skrzyżowań oraz ze znacznym natężeniem ruchu pojazdów optymalna prędkość z uwagi na przepustowość oraz poziom bezpieczeństwa to 50-60 km/h ?
oglądnij sobie ciekawy EKSPERYMENT: JAK TWORZĄ SIĘ KORKI
http://stz.org.pl/w-ruchu/
- na dole strony
(wyobraź sobie co by się działo gdyby dodano do tego np. jeszcze jakieś skrzyżowanie)
PS
w Rzeszowie, gdzie duża liczba mieszkańców narażona jest na zbyt duży poziom hałasu - Ferenc zwiększa prędkość na arteriach gdzie przekroczone już są normy i to głównie przez tzw. hałas "komunikacyjny")
Ostatnio edytowany przez jasiop (2013-01-08 10:47:15)
Ale w kazdej aglomeracji powinne być tez arterie umozliwiające szybkie przemieszczanie sie pomiędzy odległymi czesciami miasta z mniejsza liczba skrzyżowań, wjazdami i wyjazdam tylko w wybranych duzych skrzyzowaniach a nie z każdej uliczki osiedlowej i z mniejsza zabudowaą wokół (sklepy, firmy, domy itp). Powinna to byc tras obwodowa z co najmnie jednym odcinkiem średnicowym. W Rzeszowie taką role mogłby pełnic obecny ciąg ulic trasy E40. ALe trzeba by polikwidowac kilka przejść, wjazdów i zjazdów szczególnie koło nowego miasta...
CHodiz o to by mozna w miasre szybko przemiescic się z jednego końca na drugi. Nie czekać w korkach, nie stac na swiatłach tylko wjechac na taka "miejska autostradę" na której dopuszczlne byłoby np 90km/h a potem zjechac z niej i do celu dotrzec już normalnymi drogami z ograniczeniem prędkości.
Czy to nie miałoby sensu?
Świetnie Pepe... Tylko jeszcze jakbyś po ludzku wyjaśni co to jest za monstrum to E40
Automaniak fakty są takie że wolniejsza i płynniejsza jazda w końcowym efekcie daje szybsze przemieszczenie się z punktu B do punktu B.
Dodatkowo są oszczędności w zużyciu paliwa, zwiększa się bezpieczeństwo własne innych użytkowników i pieszych.
To super nowości z pomysłami typu więcej i szybciej na ulicach rozwalają miasto. Człowiek prosto myślący odbiorca ich gazety na cyfry poleci ale rzeczywistość bywa inna.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź