Odp: Szybki tramwaj, przystanki w Rzeszowie
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
$ip = ''; if (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])){ $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; } ?>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
Dobry pomysł. Tylko żeby nie okazało się, że na każdej linii będzie jeździło po jednym szynobusie bo na tyle starczy pieniędzy.
Szynobusy powinny jeździć maksymalnie co 20-30 minut. Wtedy na każda z linii będzie potrzebne 3 pojazdy, razem 12. Zakładam, że średnia prędkość z przystankami 70 km jest do osiągnięcia.
@ Szczęki 17 @ Dobrze kombinujesz, ale potrzebny będzie jeszcze jeden lub nawet dwa tramwaje do Jasionki. Linia ta jest doskonałym pomysłem nie tylko ze względu na lotnisko ale także ze względu na Centrum Wystawiennicze, przyszłe Centrum Łukasiewicz no i samą strefę ekonomiczną
Propaganda sukcesu. Nie będzie to tak wspaniale wygladało, bo Ferenc nie wybuduje wam dworca przesiadkowego i szynobusy bedą dalej lądowały na obskurnym i brudnym Rzeszów Główny. Cały czar pryska.
Ta kolej nie załatwi problemu. Brak obsługi terenów na południe (Tyczyn, Dynów) i na wschód (Chmielnik, Albigowa, Markowa).
Bezsens wydać prawie pół miliarda żeby wieś zabierała prace miastowym. Jak chcą tu pracować niech tu płacą podatki i kupią mieszkanie i dokładają się do rozwoju jak ja i reszta Rzeszowian. Kłaniają się podstawy ekonomii. Po ujj sponsorować Czudcowi kolejke do Rzeszowa. Po co?
Bardzo wąsko mylisz, tylko kategorią centrum. Na całym świecie w dużych miastach pracują ludzie z przedmieść i mniejszych miejscowości. Nie powstrzymasz tego.
"... Po ujj sponsorować Czudcowi kolejke do Rzeszowa..."
Z całym szacunkiem, KOLEJ z Czudca do Rzeszowa była nie od dziś. I do tego świetnie funkcjonowała. Dopiero z nastaniem nowych, lepszych czasów - przestała się opłacać... (nie tylko zresztą na liniach lokalnych takich jak Rz - Cz) ;-)
Oby się udało. Trzymam kciuki.
Linia wschodnia powinna kursować do Jarosławia. To miasto mające prawie 40 tysięcy mieszkańców. Z Jarosławia jedzie się tylko 10 minut. Pominięcie go to głupota. Dodatkowo, w Jarosławiu można zapewnić skomunikowania z szynobusem w kierunku Lubaczowa.
Innym zagrożeniem jest linia zachodnia, bo skupienie się na połączeniach Rzeszów-Dębica może skutkować cięciami w połączeniach Tarnów-Dębica. Już teraz oferta jest słaba, choć czas przejazdu najlepszy w historii (może cała linia zachodnia powinna się kończyć w Tarnowie a nie w Dębicy?).
I ostatnie pytanie. Po co tyle pojazdów spalinowych? Przecież linia do Kolbuszowej ma być zelektryfikowana, więc jedyną linią bez prądu będzie Rzeszów-Jasło. Linia na lotnisko w ogóle nie powinna być budowana jako ślepa linia, powinna od razu iść dalej przez Sokołów Młp. i koło Łętowni włączać się w kierunku Niska i Stalowej Woli. Dzięki temu dwa duże miasta zyskałyby bezkonkurencyjny dojazd do Rzeszowa.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź