1

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.

2

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

A dlaczego to rzeszowski podatnik ma się dokładać do poprawy komunikacji dla busów pod rzeszowskich miejscowości którzy nie chcą do Rzeszowa? Tu pracują , tu się uczą, tu do kina i na zakupy chodzą a płacić podatków już tutaj nie chcą! To teraz z moich pieniędzy ma się podnosić komfort? Szlaban na granicy Rzeszowa i płatne wizy dla cebuli.

3

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Firma PKP obraca miliardami. Ma 30 prezesów i pewnie drugie tyle zastępców. Trochę bez sensu fundować im dworce. Zamiast kupować pierdolino za miliardy mogli kupić polskiego Pesa DART. Niestety PO przepierdoliło publiczne pieniądze. Teraz obciążać podatnika i fundować PKP jest nielogiczne.

4

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Przecież nie chodzi o fundowanie PKP dworca tylko o stworzenie w ramach porozumienia wspólnej inwestycji. Jakoś w innych miastach było to możliwe. Ale Rzeszów musi być oczywiście zacofany.

5

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Do roli wielkiego ośrodka nie dojrzeli ani decydenci z podmiejskich gmin ani decydenci z Rzeszowa. Tylko kłócą się i przeciągają na swoje ale duże miasta na zachodzie rozwijają się w ramach wielkiej współpracy. Wystarczy popatrzeć z ilu gmin składa się Londyn albo Paryż. A tu nie mogą dogadać się w sprawie jednego dworca. Żenada.

6

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Dworzec kolejowy powstał w Rzeszowie w 1858 roku za zaborów gdy miasto miało 10 tysiecy ludzi. Dzisiaj Rzeszów liczy dwadzieścia razy więcej ludności a dzisiejszego natężenia środków komunikacji w ogóle nie ma jak porównać z ruchem szynowym tamtego okresu. I oto władze Rzeszowa planują dostosowanie dworca do wyzwań komunikacyjnych następnych dziesięcioleci XXI wieku poprzez odnowienie budynku starego dworca i dobudowanie nowego wejścia. Większego absurdu dawno nie słyszałem. Nawet kolejka jednotorowa miała lepszy sens.

7

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Zgadzam sie z panem Janem. Zamiast bezsensownie wydawać pieniądze podatnika na pkp niech Rzeszów buduje kolejke nadziemną

8

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Bernadetko, chyba mnie nie zrozumiałaś Słoneczko...

9

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Janie, chylę czoło. Krótko i treściwie. Dworzec z połowy XIX wieku a ludziki z ratusza chcą zakasować przyjezdnych nowym wejściem smile
Może jeszcze chlebem i solą w tym wejściu będą witać? lol

10

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Wreszcie na portalu ciekawy temat poruszyliście ale rodzynkę przeoczyliście. Dlaczego w najbardziej reprezentacyjnym miejscu Rzeszowa nadal znajduje się skład węgla? W końcu to dworzec główny. To całkiem jak projektowanie osiedla w "Poszukiwany poszukiwana".

11

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Tam gdzie skład węgla widziałbym węzeł przesiadkowy dla kolejki nad-ziemnej Bombardiera

12

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Wszyscy są specami od centrum komunikacyjnego ale polityki to mało rozumieją. Ferenc ma półtora roku prezydentury i odchodzi. Nikt na jego miejscu nie będzie się rzucał na inwestycje wykraczające poza jego rządy. To prosta kalkulacja. On zbuduje obwodnicę południową, przetnie wstęgę i odejdzie jako dobry gospodarz. A o inne inwestycje niech się martwią następcy.

13

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Tyle że kolejnym prezydentem będzie albo zastępca Ferenca namaszczony przez Ferenca albo jeśli wejdzie prawo 2 kadencyjne możliwe że wejdzie w życie dopiero od teraz czyli pan Ferenc o jeszcze jedną kadencję czyli kolejne 5 lat będzie mógł się ubiegać.

14

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Buhahahaa ha ha. Kto z was jest na tyle naiwny że wierzy w te wszystkie zapowiedzi Ferenca?
Kolejka jednoszynowa od 11 lat?
Zoo z motylami o i żyrafami od 15 lat?
Wisłokostrada od 16 lat?
Centrum Sztuki współczesnej...
Rzeszowianie to tak łatwowierny lud? smile

15

Odp: Ostatni dzwonek na Centrum Komunikacyjne

Przeciętny mieszkaniec może wyjeżdza z miasta 2-3 razy w życiu.  A przyjezdni z pod Rzeszowa korzystają z pksów mksów i innych chamobusów codziennie.  Może na nowe dworce to powinni się złożyć Ci co nie chcą do Rzeszowa ale tu jeżdzą do roboty i to codziennie?  Najlepiej niech sponsorują dworce płacąc coś w cenie biletu. Bo ja nie zamierzam sponsorować nic nikomu z podrzeszowskich wsi