Odp: U nas nie chcą, a Kielce to robią
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
$ip = ''; if (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])){ $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; } ?>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
I co z tego że miasto wyda od 3 do 5 mln zł na parking jak i tak nikt nie chce parkować. I dlaczego to rzeszowski podatnik ma sponsorować parkingi pod auta przyjezdnych? Miejscowi albo mają parking przy bloku albo pod budynkiem albo tak blisko do pracy że jeżdzą rowerkiem. No i parkingi w kilku rzeszowskich galeriach...pustki. W Lublinie płatna obwodnica. Może i u nas czas pomyśleć nad skrojeniem wsi z czego tam ma.
Nadmiar samochodów jest tak samo częścią cywilizacji jak nadmiar żywności i nadmiar śmieci. Rozwiązanie tego zagadnienia powinno w każdym mieście przebiegać indywidualnie ale tak czy inaczej powinno być podstawowym zadaniem gminy. W Rzeszowie co prawda nie ma tak złej sytuacji jak w dużych miastach niemniej przez bezczynność władz miejskich przez 15 lat problemy się skumulowały.
Uss devon napisał: "I dlaczego to rzeszowski podatnik ma sponsorować parkingi pod auta przyjezdnych?"
Doświadczenie kieleckie podpowiada to samo. Jeśli w Rzeszowie budować parkingi to nie typu Park and Ride ale osiedlowe albo przy śródmieściu. Bardziej adekwatna dla nich nazwą byłaby Park and Go.
Całkiem niezły ten parking ze szkłem. Szkoda tylko parteru bo mogą tam być usługi.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź