Odp: Most Skośny kontra Wisłokostrada
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
$ip = ''; if (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])){ $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; } ?>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
Pierwsze powinno się budować most skośny na końcu tego odcinka co budują a za kilkanaście lat i dokończyć wisłpkostrade
Krytyka buspasów? Buspasy to luksus dla mieszkańców miasta ale katorga dla przyjezdnych. Tylko czy prezydent ma działać pro w stosunku do swoich wyborców którzy płacą tu podatki czy sprzyjać obcym z miejscowości które nawet nie chcą się przyłączyć i traktują miasto jak dojną krowe? Buspasy powinny być na każdej większej ulicy. Nowe autobusy. Dużo lini. No i miasto zbite i nie takie wielkie. Tak dla buspasów
@ Tomek 38 "...Buspasy to luksus dla mieszkańców miasta ale katorga dla przyjezdnych."
Ty możesz uważać je sobie za luksus. Ja używam codziennie samochodu i dla mnie będzie to tragedia. Zresztą dla tysięcy innych mieszkańców także. Przyjdzie mi pewnie przenieść pracownię poza Rzeszów, choć to przykre.
"...Nowe autobusy. Dużo lini. No i miasto zbite i nie takie wielkie."
Z tym się zgadzam w 100 %. Rozpraszanie zabudowy miast to choroba dzisiejszej urbanistyki. Ale wytłumacz to prezydentowi i innym chcących na ślepo przyłączać wszystkie możliwe wsie.
Pomysł bardzo dobry. Szczególnie jego druga wersja. A jeśli mowa o kosztach, to przy miliardowym budżecie chyba to nie problem żeby go wykonać?
Po co tyle zachodu o most skośny, skoro miasto buduje most Rzecha - Lubelska. To bedzie doskonały objazd centrum miasta.
Po co tyle zachodu o most skośny, skoro miasto buduje most Rzecha - Lubelska. To bedzie doskonały objazd centrum miasta.
Dla kogo ten "doskonały" objazd ?
Koncepcja dzisiejszej Wisłokostrady pochodzi z początku lat 70-tych, kiedy to w planie ogólnym Rzeszowa wyznaczono przedłużenie Rejtana na północ, na prawym brzegu Wisłoka (w tym samym planie wyznaczono np. pierwotne granice Zalewu w południowej części miasta). Koncepcja ta więc już dawno skończyła czterdziechę...
Natomiast koncepcja przedłużenia Rejtana w kierunku Siemieńskiego (z czterema pasami ruchu) to fragment rozwiązania komunikacyjnego z 1992 roku, zawartego w ówczesnym planie ogólnym miasta. Ten kierunek został automatycznie utrwalony w obowiązującym do dziś studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (automatycznie - ponieważ w 2000 roku, kiedy uchwalano to studium, plan ogólny obowiązywał w najlepsze). Tej koncepcji zatem w tym roku stukną 23 latka.
Nie można wykluczyć, że jeszcze w tym roku urodzi się jakaś nowa koncepcja - ale o tym na razie SZA!
Bombardier, o rany!!! Ale mądrości nawypisywałeś. :shock:
A czy po tych nowych koncepcjach będzie jeździło się równie dobrze jak po dotychczasowych?
Masz rację - nie powinno się pisać czegokolwiek po nocy, bo rano to tylko się za głowę łapać...
Po nowszych koncepcjach z definicji powinno się JEŹDZIĆ lepiej, niż po starszych - w każdym możliwym znaczeniu ;-)
Łatwiej po nich JEŹDZIĆ na pewno tak! Ale dopiero wtedy, gdy ktoś wydrukuje te koncepcje na baaaardzo dużym formacie
Tu sa pomysły z listy 2009 - teatr muzyczny
- ogród botaniczny
- storczykarnia
- kolejka nadziemna
- szynobusy miejskie
- obwodnica północna
- przebudowa stadionu
- wody termalne
- parking na Podpromiu
- przebudowa deptaków
- centrum kongresowe
- park papieski
- wyciąg narciarski (Słocina)
- taras widokowy (również Słocina:)
- uzdrowisko :wody geotermalne)
I wiele innych wspaniałych pomysłów Miłościwie Nam Panującego Jakby miał ktoś ochote dokonać przeglądu od 2003 roku to lista bylaby pełna .Gazety mają jak zwykle co pisać. Opisana sytacja do rozwiązania nie jest pomysłem Pana Prezydenta i ...będzie nico.
tomek ogarnij sie
Pierwszy i 2 etap połnocnej obwodnicy czyli nowy most i połączenie Ciepłowniczej z Lubelską i Warszawską w budowie. Do 2020 (już mają kase) obwodnica na południu od ul. Senatorskiej w Rzeszowie do Boguchwały przez nowy most 47 metrowy pojedziemy, stadion od miesiąca robi Skanska. Parking na podpromiu ukończony jeszcze tylko decyzja na użytkowanie, aqapark załatwił kultys. Do filharmoni i tak stary pies chodzi. 5 mln idzie na odpicowanie parku papieskiego, centrum kongresowe w budowie 2/3 prac, na jesień obok lisiej góry poszerzyli deptak a reszta od lisiej do zapory już na wakacj Strzykasz jadem przez zepsute szczerby w jedynkach.
Ludzie, żadnych buspasów nie będzie. Firma budująca system sterowania ruchem nie jest w stanie wywiązać się z warunków kontraktu i prawdopodobnie trzeba będzie rozwiązać umowę. Skutkiem tego Rzeszów bedzie musiał oddać miliony do kasy Unii Europejskiej i zobowiązanie do wprowadzenia buspasów bedzie nieaktualne.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź