Odp: Sposób na zmniejszenie ilości dymu na ulicach i na przystankach
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
$ip = ''; if (isset($_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR'])){ $ip = $_SERVER['HTTP_X_FORWARDED_FOR']; } else { $ip=$_SERVER["REMOTE_ADDR"]; } ?>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tutaj możesz wyrazić swoją opinię na temat tego artykułu.
Jeszcze lepszym pomysłem jest zastosowanie autobusów w całości o napędzie elektrycznym. Ciche, tanie i nie dymią.
Kolejny autobus to dodawanie kolejnego pojazdu na zatloczonych ulicach. Trojmiasto buduje polaczenie kolei do Gdyni 18km za 700ml! U nas kolejka nadziemna czyli nie kolidujaca z ruchem drogowym to swietny pomysl. O ile do tej gondolowej nie mialem przekonania ta kanadyjska w osiagach to juz metro tyle ze na estakadzie.
@ pisul. Żeby osiagnąć taki efekt, tzn. realny wpływ na przewóz pasażerów, kolejka musiałaby mieć w nim udział jakieś 30 %. Oblicz sobie ile potrzebne jest na to tras kolejki, jej estakad i wagoników. To nierealne przede wszystkim finansowo, nie mówiąc już o kłopotach przestrzennych z wybudowaniem sieci estakad. Planowana jedna estakada i dwa składy kolejki jeżdżące w obu kierunkach (za 400 milionów) to kropla w morzu potrzeb całej komunikacji. Będzie co najwyżej ciekawostką.
... Trojmiasto buduje polaczenie kolei do Gdyni 18km za 700ml! U nas kolejka nadziemna czyli nie kolidujaca z ruchem drogowym to swietny pomysl. O ile do tej gondolowej nie mialem przekonania ta kanadyjska w osiagach to juz metro tyle ze na estakadzie.
jakie osiągi ? jaki koszt ? skąd masz te dane ?
Ostatnio edytowany przez jasiop (2014-05-06 20:45:20)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź